Srajčke, srajčice...

 Vsake toliko časa me prime in si rada naredim kakšne voščilnice na zalogo - po serijskem modelu. Običajno so to moške voščilnice, ki jih lahko uporabimo za različne priložnosti. No tokrat sem se lotila srajčnih voščilnic.

 

Nastale so v različnih barvnih kominacijah, ampak te zelene pa prijavljam v izziv Vesele hiške

 

Osnovo sem se navadila izdelati kar iz običajne kvadratne osnove, malce jo priredim, pristrižem, obrnem tako, da se odpira navzdol in da v bistvu rajčni ovratnik drži voščilnico zaprto.

Nekaj voščilnic sem že opremila z napisi, ker so takoj našle svojo pot naprej. Nekaj pa jih pustim brez napisov in dodatkov, da jih lahko po potrebi kasneje prilagajam.

 

No to so tudi ene izmed redkih voščilnic, kjer brezsramno uporabljam različen design papir in kobiniram vse ostanke. 

Sicer mam jaz (pa verjamem, da nisem edina) neko čudno navado, da z vso strastjo kupujem papir, mam v glavi že vse določeno, kaj bom iz njega nardila, ko pa pridem do trenutka, da ga moram razrezat, me pa prav boli - običajno ga potem ne. Ali pa izberem res tistega, za katerega vem, da ga bom še dobila. Bom ob priložnosti poslikala kupe in vse sete tega takšnega in drugačnega, nerazrezanega design papirja. Je še kdo tako čuden?

Srajčne voščilnice prijavljam na naslednja izziva:

- https://veselahiska.blogspot.com/2021/09/izziv-2-zelena-kot-trava.html

https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-septembra-7/








 


Komentarji

  1. Ooo, kako si bila pridna. Si sešila cel kup čudovitih srajc. Sem vesela, da si zelene postavila na ogled tudi v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, seveda nas je veliko takih, ki se najdemo v tvojem opisu, tudi jaz se. Čeprav moram Priznati, da se zadnje leto kar trudim res uporabljati in razrezati papir, ki si ga kupim, ker vem, da bodo zelo kmalu spet sledile prečudovite kolekcije novih, ki bojo spet hotele biti moje. ....
    Oh, te naše sladke težave.
    Sedaj pa k tvoji prekrasni zbirkli srajc. Res si se temeljito lotila kreiranja vseh mogočih dizajnov. Čudovito izpadejo prav vse. Lepo, da si se z zelenimi pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Podobno razmišljava o potiskanih papirjih. :-) Se pravi, da sem tudi jaz čudna. :-)))) Tvoje voščilnice v obliki srajce so krasne v vseh barvnih variantah. Hvala, ker si z zelenimi okrasila galerijo Vesele hiške. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična kolekcija ! Hvala za obisk v Veseli hiški. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar