Škatlica ob zlati poroki...

 Zelo rada ustvarjam škatlice, najraje seveda take, kjer mi stranka da čisto prosto pot pri ustvarjanju, ampak skušam se spopasti tudi s tistimi, ki imajo postavljene pogoje in jih malce preoblikovati po moje. 

Takšna je bila tudi tale škatlica. Pogoj je bil avto odltimer, nekaj na temo potovanja in potovalnih agencij, ker bodo podarili denar za potovanje, ženin in nevesta, zlata, itd. Jaz sem vse skupaj nekako vkomponirala v celoto. 

 

Prvič sem sestavljala takle avtomobilček, priznam, da v vseh letih ustvarjanja še nisem dodala kakšnega dodatka iz lepenke, običajno sem sama nekak sestavila zadevo. 

 


Ker pa me je rahlo priganjal čas, je bilo tole kot naročeno. Jaz sem bila zadovoljna, čeprav je prostora za izboljšave še ogromno; stranka pa je bila navdušena in to je tisto kar šteje.

 

Hmm, tečaj iz fotografiranja izdelkov me še čaka, mene luč na koncu vedno razjezi.


Škatlico prijavljam na naslednja izziva:

- http://craft-alnica.blogspot.com/2021/09/izziv-294-vozilo.html

https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-septembra-7/






 


Komentarji

  1. Zelo lepo si sestavila škatlico! Hvala, ker sodeluješ pri CRAfT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito sestavljena škatlica presenečenja. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita škatlica presenečenja :-)) Krasno si okrasila vse strani, sredinska pa je res top.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar