In rekla je...

Pomlad... in čas, da ponovno pobrišem prah iz mojega bloga. V tem noro, norem času, sem se izogibala el.medijev še v prostem času - služba jih je prinesla več kot dovolj. To pa ne pomeni, da nisem ustvarjala v svojem malem narobe svetu - to je bil moj pobeg.

Vedno več se ljudje odločajo, da ob poroki podari denar ali bone, tudi tokrat je bilo tako. Zato je nastala pisemska voščilnica z žepkom za bone/denar.

Izbrala sem šampanjec barvo, saj je bila takšna tudi nevestina obleka in jo kombinirala z njenimi različnimi odtenki ter belino. Da sem razbila monotomijo sem dodala živahno zelenje, pobarvano z distressi in nežno roza cvetove. Preprosta in nežna pisemska voščilnica.


 Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

http://craft-alnica.blogspot.com/2021/02/izziv-279-ljubezen-je-v-zraku.html

- https://www.najlepsi-par.si/galerija-februar-2021/ 

 

Komentarji

  1. Zelo lepo darilno voščilnico-kuverto si izdelala. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno sestavljena poročna kuverta. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar