One in a...

Avgust je eden izmed mesecev, ki ga imam najraje. Verjetno zato, ker takrat odjadramo na dopust in predvsem zato, ker me je v tem mesecu, pred 12 leti doletela čast postati mama prekrasnemu, zabavnemu, izzivov polnemu, zdaj že prvaemu najstniku. Tudi tukaj, dragi moj Tibor, vse najboljše... želim ti moč in pogum, da se samozavestno soočaš s vsakodnevnimi izzivi, želiim ti, da je tvoje življenje čudovto potovanje, polno pustolovšč, raziskovanj in čudenj, hkrati pa ti želim, da bi se znal vedno zaustaviti,  pomagati drugim, uživati v trenutku in poslušati svoje srce.

Za svojega sina sem ustvarila voščilnico s kameleonom in ga pobarvala s policromos barvicami. Barvanja sem se tokrat lotila brez dodatkov olja, ki se mu sicer kar težko uprem, vendar sem nad zaključkom navdušena.
Idejo za odtis na sivo ozadje, sem dobila pri Andreji M. Ozadje sem potiskala s kameleoni JD, v katere sem čisto zaljubljena. Enega sem postavila v ospredje in ga mavrično pobarvala ter mu dodala senčke. Ozadje sem poštempljala tudi z listi in srčki pripradajočega seta, ki sem jih ravno tako pobarvala.
Voščilnici sta dve - ena je namenjena sinu, druga pa mami, da bo imela spomin :)
Napis, ki mi je tako simpatičen sem embosirala z belim embosing prahcem.
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


Komentarji

  1. Krasno si oblikovala voščilnico. Všeč mi je, da si pobarvala le enega kameleončka!

    OdgovoriIzbriši
  2. Really cute chameleon! I love the rainbow color, including how you used it as a background. Thanks for joining us at The Crafter’s Cafe!

    OdgovoriIzbriši
  3. This is brilliant and a fab sentiment!!

    Thanks for sharing with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    OdgovoriIzbriši
  4. Your chameleon card is fabulous... Thanks for entering it into our ‘Summer Colours’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    OdgovoriIzbriši
  5. Najprej vse najboljše slavljencu.
    Krasno si se lotila voščilnice, všeč mi je, da je pobarvan le en kameleonček.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna je tvoja voščilnica :-)) Lepo si pobarvala kameleončka.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  7. Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar