Nekaj je v zraku...

Nekaj je v zraku... in že me odpelje v romantične vode. Čeprav sem se tokrat odločila, za ne ravno povsem tradicionalno belino.


Voščilnico sem pripravila po skici iz CRAFT-alnice, ki sem jo interpretirala s spodnjo voščilnico
Za osnovo izbrala eco natur karton in kot osrednji motiv sem izrezala okvir in ga podložila s kappa ploščo, vmes pa ujela potiskan paus papir, na katerega sem odtisnila misel.
Že ves čas sem razmišljala, da bom kot natur dodatek dodala izreza dveh src iz furnirja, čudovito sta se ujela. Le da je vse delovalo preveč v rjavih tonih, ki sem jih razbila z belim trakcem poštnega izreza, na katerega se je ujel niz drobnih srčec z bleščicami.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


Komentarji

  1. Krasno si ustvarla. Natur, bela in kanček rdeče je res lepa kombinacija. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica ! Naravna rjava srca v objemu malih rdečih je odlična kombinacija ! Tudi misel na krasnem paus papirju je lepa. Hvala za obisk v Veseli hiški in naj bo lep tvoj dan. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Še ena prekrasna po naši postavitvi. Hvala, da si se nam pridružila pri Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar