Na krilih želja...

Obožujem poletne mesece, pa saj jih večina... takrat malce pritisnemo na pavzo, vsaj nekateri... si večkrat vzamemo čas zase, za svoje najdražje in poletno dolgo nočno čvekanje... in to je razlog, da malo manjkam.
Pa sem vseeno uspela izdelati voščilnice za super skica izziv, ki so ga pripravile v CRAFT-alnici.

Jaz sem skico poskušala intermpretirati s spodnjo voščilnico.

Za osnovo sem uporabila eco karton v naravnih tonih, s temi križnimi šivčki, ki so mi tako zelo ljubi. Ravno pred kratkim sem dobila prav čudovito belo potiskan paus papir, ki sem ga morala uporabiti za dopolitev ozadja.
Kot osrednji motiv mi je bil prav dovolj ta strukturiran papir, obdelan s šablono, na katerega sem odtisnila želje in ga dopolnila z izrezom "vse najboljše".
Kot dodatek sem kot nekaj naravnega, kot so zapisale punce iz Vesele hiške dodala perje, ki pričara občutek puhosti, na kateri se bohoti nežna orhideja. Orhidejo sem barvala s Polycromi in oljem - to je tisti moj trenutek tišine zjutraj (kava, barvice in olje).

Za pikico na i sem dodala leteče pobalinčke, ki sem jih izrezala iz LemonCraft papirčkov.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Lepo si združila orhideje in skico. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Nataša prekrasna je tvoja voščilnica, tako nežna in orhideje so čudovite ! Mehek odsev perja ji doda še zadnji popoln dotik. Hvala za obisk v Veseli hiški in lep dan želim. Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila pri Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa je tvoja voščilnic z orhidejami in krasno si sledila naši skici :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar