Nežne hortenzije...

Danes objavljam dve voščilnici na katerih sem preizkušala nove štampiljke hortenzije, katere sem embosirala z belim emossing prahcem. V obeh primerih sem naredila slojne in preproste voščilnice - eno za rojstni dan, druga je sožalnica.
Poigrala sem se s tehniko barvanja z vodo ob uporabi Distress Oxide. V obeh primerih sem uporabila dve barvni blazinici.

Pri vijolični različici, je spodnja barva lepo pronicala skozi cvetno listje, medtem, ko je pri temni različici bolj v ospredje prišla bela barva.

Nastali sta dve preprosti različici hortenzije, ki ju prijavljam na naslednje izzive:

Komentarji

  1. Nataša vsaka tvoja dvojna izvedba je nekaj posebnega! Silhuete, jesenska poezija ali nežne hortenzije, vse ti gre imenitno od rok!
    Hvala spet in spet, da tako srčno krasiš našo Veselo hiško :-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna štampiljka hortenzije. Zelo lepo si jo uporabila tako na sožalnici kot na rojstnodnevni voščilnici. Čudovita izdelka z izjemno lepima ozadjema. Hvala, ker si tudi s hortenzijami okrasila galerijo Vesele hiške. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna štampiljka hortenzije. Zelo mi je všeč, prav tako sta mi všeč tudi obe tvoji voščilnici. Tako različna namena, a obe tako zelo lepi. Hvala, da si se nam pridružila v Veseli hiški.
    Valerija, DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti obe ! Mojstrsko si ustvarila ti dve voščilnici za tako različni priložnosti. Štampiljka hortenzije je zares ujela moj občudujoč pogled. Hvala za obisk v Veseli hiški in lep dan ti želim. Objem, Veana R.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar