Metuljev let...

Tokrat sem se igrala z metuljevo štampiljo, ki sem jo embosirala z zlatim embossing prahcem... potem pa osnovo prav neurejeno popackala z distressi. Osnovno idejo sem dobila pred leti v dar in me je čisto očarala.

Metulju sem želela dodati sence, nek 3D videz, zato sem uporabila tiste čisto prve šablone, ki so prišle v kompletu s Sizzixom davnega leta enkrat, ko sem dobila čisto svojega.

Prvega sem si namreč kar nekaj let izposojala - hja moja prijateljica ni ravno zagreto ustvarjala, samo kdaj pa kdaj, me je pa ona seznanila s Sizzixom - tako da, Vale, če še nisem rekla, ti rečem sedaj - hvala. Pokazala si mi čisto nov svet.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
http://craft-alnica.blogspot.com/2020/05/izziv-260-metulj.html
https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-maja-5/#

Komentarji

  1. Prav umetniško si "popackala" ozadje :) Čudovita voščilnica z dvojnim metuljem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna mojstrovina! Zlati metulj in krasno ozadje sta me prav očarala!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sedaj sem pa jaz očarana. Čudovita voščilnica. Vse te packe in sence in embosiranje in na koncu še čisto preprost metulj ... Ustvarila si popolno mojstrovino.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tvoja voščilnica z metulji :-)) Krasno si enega dodala kot štampiljka in drugega kot izrez ... res lepo!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je in super si uporabila izrez in štempiljko metulja. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si sestavila metuljasto voščilnico. embosiranje jo naredi ekstra privlačno! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna voščilnica z metuljem. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar