Romantične potonike...

Potonike so me čisto začarale, tiste ta prave kot tudi te ustvarjalne.
Uživala sem pri igranju s domačimi stencil šablonami, ki nam jih je predstavila Tina in po njenem zgledu sem jih pripravila tudi sama, le da sem uporabila tisti drugi cvet potonike.
Za izdelavo šablone sem kot vodilo uporabljala šablono listov, ki jo je izdelala Tina, potem sem pa obračala in čarala :)

Meni se zdi, da so čudovite in seveda rozike - kakopak, Z distressi - kakopak :)
V CRAFT-alnici so dekleta pripravila nov izziv "pozitiv + negativ".

Uporabila sem jih kot podlago za napise na voščilnicah. V negativ sem postavila izrez napisa "čestitke", v pozitiv pa del štampiljke "za tvoj praznik".

Na obeh voščilnicah sem dodala tekoče perlice, da dopolnijo celoto.


Voščilnici prijavljam na naslednje izzive:




Komentarji

  1. Čudovito sestavljeni voščilnici. Krasna Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni sta. Te potonike so tako lepe. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti voščilnici si izdelala. Super, da si sama izdelala stencilko z drugim cetom. Fantastična je! Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau!!!! Kako svetovno izpade tudi s tem cvetom. In voščilnici sta mi čisto vrhunski!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit komplet čestitk. Res mi je všeč barvna kombinacija, ki si jo izbrala za vodilno nit. Hvala za sodelovanje v našem idejniku :) Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar