Bele vrtnice...

V CRAFT-alnici so punce pripravile izziv "note", zato sem za ozadje izbrala zapis skladbe, digitalni papir Vintage Music.

Na paus papir sem odtisnila vrtnice in jih embosirala z belim embosing prahcem.

Odločila sem se, da jih ohranim v beli barvi, zato sem jih dodatno barvala z belo barvico in belim gel pisalom - na hrbtni strani. Tako so vrtnice dobile malce globine.

Ujela sem jih v Tinin okvir. Okvir sem najprej  iz kappa plošče in enega iz belega strukturnega papirja. Vrtnice sem ročno izrezala in ujela med oba okvirja, kot nam je pokazala Tina na Fb srečanju. Dodala sem še voščilo, ki je ravnotako najprej izrezano iz kappa plošče.


Notno ozadje sem malce poškropila z razredčeno belo tempero.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.com/2020/04/izziv-259-note.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-6/#
- https://www.najlepsi-par.si/ostajam-doma-izziv-2-del/#


Komentarji

  1. nataša, prekrasna je. nežne embosirane rože na krasnem ozadju...poezija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita in elegantna voščinica. Rožice so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je in tako zelo rustikalna. Krasna!!! Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa kombinacija embosiranih cvetov na paus papirju in notnega ozadja! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je tvoja glasbena voščilnica :-)) Všeč mi je kombinacije bele in kraft barve.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa glasbena voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar