Razliti kaktus...

To je še eno packanje akvarelnega ozadja, ki sem ga ekspresno ustvarjala preko FB-ja, skupaj s Tino (Najlepši par). In je res, tudi meni se je zdelo imenitno, da skupi ustvarjamo. In kot vedno, moj sine komentira, da bi js najbolj uživala, če bi še pr likovni meli video konferenco :) Hmmm, ne vem, časi, ko smo imeli mi likovno so bili čisto drugačni kot ti, v katerih trenutno pljuje moj sin.

Kakorkoli, ozadje sem ustvarijala z roza odtenkom, takšen, ki je meni zelo ljub... če iskreno povem, sploh ne vem od kje ta zaljubljenost v roza in zelene odtenke in od kdaj sploh.

Kot sem že v eni izmed predhodnih objav zapisala, so mi kaktusi zelo ljubi in tile od Jane's Doodles so me takoj kupili. In zdaj trenutno jih tišim vsepovsod kamor uspem :) Motiv je pobarvan z barvicami in razvlečen z oljem. Dodala sem zapis v sivem, ker se mi je zdelo, da malce azbije to roza barvo. Za pikico na i pa senquinčke.

Voščilnico prijavljam v naslednje izzive:
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-6/#
https://www.najlepsi-par.si/ostajam-doma-izziv-in-nagrajenka/#



Komentarji

  1. Krasna je. Lepo ozadje in super paše kaktus gor.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je v roza. Glede roza sva kar na istem. Bolj je punčkasto, bolj mi je všeč. Joj tudi jaz se spomnim našega likovnega. Moram priznati, da zdaj bolj uživam v packanju in ustvarjanju, takrat sem bila preveč omejena s "pravili".

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa...in ta kombinacija roza in zelene mi je čista 10-ka!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar