Razcvet vrtnic...

Vem, da sem  že večkrat omenila, da so mi štampiljke Jane's Doodles zelo, zelo ljube in se tistega sproščujoče barvanja običajno lotim ob rabi njenih štampiljk.
Tokrat sem se ob večerih sproščala ob barvanju vrtnic, preizkušala in se učila tehnike barvanja in "razvlačevanja" barve z oljem.

Cvetje je že samo po sebi tako polno, obarvano je z rdečo barvo, tako da skoraj nič kaj ne potrebuješ dodati. In ker so punce v CRAFT-alnici pripravile izziv Fussy Cut, sem motiv le izrezala s škarjami.


Odločila sem se, da ga v osnovi postavim na belo strukturirano ozadje. Vendar pa sem potem dodala še sivi izrez, ki sem ga priredila tako, da sem ga odrezala postrani - da napolni le spodnji del voščilnice.
 Nanj sem odtisnila Tinino štampiljko in jo embosirala z miksom srebrnih embossing prahcev, ki sem ga kr sama zmešala (ko mi od enega in drugega ostane malo, potem zmešam skupaj). Zi se mi, da je to ravno prav sivino papirja in ji dodalo svečanost.

Zamislila sem si, da bo del motiva ujet za ta spodnji postavljen del, glavni motiv pa bo pred njim.

Da bi malce poživila zgornji del, sem dodala še sequinčke.

Ker je motiv Jane's Doodles štampilje velik in jaz sem izdatno poštempljala papir za barvanje, da mi ne bi zmanjkalo motivov za sproščanje, sem lahko iz dobjenih izrezov ustvarila dve voščilnici. Motivi so malce drugače ujeti, osnova in postavitev pa enaki.

Voščilnici prijavljam na naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.com/2020/04/izziv-258-fussy-cut.html
- https://janesdoodleschallenges.blogspot.com/2020/04/challenge-8-add-embellishments.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-6/#
- https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.498509947491790&type=3



Komentarji

  1. Čudovite vrtnice! Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautifully coloured blooms in a lovely design. Clear sequins is a great finishing touch. Thank you for joining at Jane’s Doodles.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Amazing florals! I also love the texture from the embossing! Thanks for joining the challenge at Jane's Doodles!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si izrezala rožice.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar