Pinki poročna škatlica...

Še pred vso to korono in karanteno je bila izdelana Pinki poročna škatlica... za poroko, ki je imela udarno barvno kombinacijo.

Fotografije niso najboljše, fotografirano je bilo zvečer in svetloba ni prava... pa vseeno.

Za notranje ozadje sem izbrala pearl krem papir, zunanje pa pearl bel papir. Oba ozadja sem suho embosirala... ta imitacija lesa je meni ena izmed najljubših embosirnih srajčk in jo res veliko uporabljam.

Moj famozni tunelček za denar je ostal tudi na tej škatlici... zdi se mi, da se potem tako lepo da aranžirat zelenje in cvetje okoli njega in seveda služi svojemu namenu.

Sicer pa na eni strani datum, na drugi mladoporočenca, zgoraj misel odtisnjena na paus papirin spodaj, kdo jima škatlico podarja (tudi na paus papir)... v sredini pa glavni motiv.

Roza barvo sem v večini obdelala še z Glossy-em, za dodatno svetleči videz. Vse zelenje pa je pobarvano z distressi.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- https://veselahiska.blogspot.com/2020/04/izziv-5-zakrament.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-6/


Komentarji

  1. Zelo lepa in bogato okrašena poročna škatlica presenečenja. Všeč mi je tulec za denar. Lepo si ga okrasila. Hvala, ker si s krasnim izdelkom okrasila galerijo Vesele hiške. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita škatlica. Tudi meni je ta embossing srajčka zelo všeč.Zelo posebno in unikatno presenečeje za mladoporočenca.Hvala, da s tvojo lepotičko sodelikeš v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa poročna škatlica, ki izžareva ljubezen med bodočima mladoporočencema in tvojo ljubezen do ustvarjanja. Čudovita ! Hvala za obisk v Veseli Hiški in lepo se imej. Objem, Veana DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna škatlica s čudovitimi detajli. Zelo mi je všeč. Hvala, da jo deliš z nami v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. uauu res lepa, taka živahna poročna škatlica. Luštna ideja za tunelček za denar. Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar