Modra magnolija...

Na TMS imajo tedenski izziv z novo skico.

Jaz sem si skico interpretirala nekako takole. Okence sem si zamislila z okvirčkom, na katerega sem postavila magnolijo, ki je pobarvana z barvicami in razvlečena z oljem (js sem čist zaljubljena v to tehniko barvanja in mi res pomeni čas za spročanje).

Modre barve sem izbrala, ker me spominja na morje in ker sicer praviloma vedno izbiram neke ustrezne barve, ki sovpadajo s cvetjem v naravi... zdaj pa sem si zamislila, da je pa res že čas, da stopim iz teh svojih uhojenih okvirjev. In da ne bo razkorak prehud, sem padla na modro.

Za ozadje sem izbrala eco papir, ki sem ga malce pofleckala z belo tempero. Tale eco papir in Tinini pravokotniki s šivi je moja stara zaloga izrezov, ki sem jih pripravila za božične voščilnice. Očitno sedaj na novo uporabljam božične zaloge (počasi že gredo h koncu) in jim dajem pridih pomladi, zadnjič celo poletnega morja.

Okvirček je izrezan iz Kappa plošče, nato pa prekrit z belim papirjem s teksturo, enako sem naredila z napisom.

Ma moram povedati tudi to, da sem bila prav vesela včerajšnjega popoldneva, ko sta se tudi moja dva dečka poštekala, da si tudi mama zasluži čas zase - sem bla MAMI NA OFF (je tamal prav zares obesil napis na mojo mizo). Juhuuu za takšne dneve, ker sem se res potrudila in max izkoristila čas zase.

No, kot vedno se ravno pri fotografiranju prikrade tudi moja mačonka... ma ne sme manjkati, vedno vse prečekira.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- http://tuesdaymorningsketches.blogspot.com/2020/04/tuesday-morning-sketches-550.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-6/#
- https://www.najlepsi-par.si/ostajam-doma-izziv-2-del/
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.498509947491790&type=3


Komentarji

  1. Such a pretty card! I'm happy our sketch could inspire you! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches! I hope you'll be back again!

    KT Fit Kitty
    Tuesday Morning Sketches DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Your card is lovely and I really like the less structured look of the card. So glad you played along with us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! This card is absolutely gorgeous - and you painted it? That's amazing. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful, I love the light blue with kraft and your flowers are gorgeous! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nataša, navdušena sem nad vsem listjem, ki se je otreslo... Krasna je!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar