Medved zaspanko...

Vzela sem si čas in naredila še eno voščilnico po skici TMS.  Tokrat sem se odločila, da izdelam tresočko. Glavni motiv sem si zamislila kot skupek oblačkov:  izrez dveh oblakov (negativ), ki je oblikovan kot tresočka ter dodatni izrezi zapeljivih barvnih oblačkov. Nanj sem postavila medveda zaspančka (Najlepši par), ki je pobarvan z barvicami.

Spodaj sem dodala še tri izreze (negative) in jih spremenila v tresočko. Zgoraj pa zapis v kotu: čestitke ob rojstvu.

Belo ozadje sem embosirala z embosirno srajčko in tako pričarala kup zvezdic. Nekatere zvezdice in mali beli oblaček sem prevlekla z Wink of Stella bleščicami, ki so se prav lepo ujele, ampak jih nisem in nisem mogla prikazati na fotografiji.

Voščilnico prijavljam v naslednje izzive:
- http://tuesdaymorningsketches.blogspot.com/2020/04/tuesday-morning-sketches-550.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-6/#
- https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.498509947491790&type=3


Komentarji

  1. The little bear is adorable! The cloud shakers are so cute! I'm happy our sketch could inspire you! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches! I hope you'll be back again!

    KT Fit Kitty
    Tuesday Morning Sketches DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a sweet shaker card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh wow all those shakers are so cool what a fabulous bunch of details you added to this cute cute card! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ljubko si tole izdelala...veliko tresočih oblačkov...krasno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar