Kjer je srce...

Tina (najlepši par) nas je prijazno povabila na FB druženje in zase lahko rečem, da mi je v veliko veselje. Na prvem druženju smo v roke vzele akvarele in se veselo igrale. Jaz itak nisem potuhtala, da bi samo gledala in pol ustvarjala, ampak sm k nora hitela s packanjem, medtem k je Tina razlagala. Še sin mi je reku, če imamo hitrostni tečaj :)


Kakorkoli eno izmed ozadij, ki sem ga takrat ustvarila je to modro čudo, ki sem ga uporabila za voščilnico Kjer je srce.Uporabil sem izrezke oblakov in balonov (Najlepši par). Balone sem pobarvala z barvicami in pigment razvlekla z oljem. Tudi izrez hiške (LeaBilities) sem malce pofleckala z barvicami.

Odtis napisa (Jane's Doodles) sem odtisnila na  srčev balon in ga umestila v sredino.

Če dobro pogledate fotke, se skoraj povsod vidi nekaj kosmatega, ker se je naša mica maca odločila, da bo fotoshooting strogo nadzorovala :)

Voščilnico prijavljan na naslednje izzive:
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-6/
- https://www.najlepsi-par.si/ostajam-doma-izziv-in-nagrajenka/

Komentarji

  1. Krasno ti je šlo. Tudi jaz sem zraven Tine packala. Se mi je zdelo bolj imenitno, da skupaj ustvarjamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo ! Vse čestitke za tole packanje, ki je ustvarilo krasno voščilnico. Objem

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, kako zelo mi je lepa. Sem vesela, da si uživala :-)...jaz pa v vaši družbi tudi!!! Hvala ti in ostani zdrava.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar