Rojstnodnevni kaktus...

Že dolgo nazaj me je mama opomnila, da se za rojstni dan kaktus ne podarja, naj bi bilo povezano z nekimi starimi prepričanji... no, zame to kar ne velja... skozi vso študentsko obdobje, so bili kaktusi moje najljubše rože... zakaj le.. ker so povsem dobro razumeli, da imamo študenti res malo časa, še posebej za zalivanje rož...

Kakorkoli, tokrat sem odtis pobarvala s polychromos barvicami in pigment razvlekla z oljem... zdaj pridno vadim. Kaktus sem postavila v okrogli okvir, ki sem ga poparvala v oranžno barvo.

Ozadje sem ustvarili z Distressi in seveda vodo. Izbrala sem oranžne odtenke, ki načeloma niso moji ljubi pri ustvarjanju, pa sem se tokrat premaknila iz svojih okvirjem.

Zapis voščila je odtisnjen na paus papir s StazOn blazinico, ker pa sem hotla takšno oranžno senco, sem ga ponovno odtisnila (z malo zamika) z Distress blazinico, kateri sem nato tapkala s papirnato brisačko... tak zastaran in ne čisto definiran zapis je nastal. Papir sem zato krat natrgala na zgornjem in spodnjem robu. Dodala sem še oranžen trak in nekaj sequinčkov.

S postavitvijo sem skušala slediti skici, ki so nam jo punce iz CRAFT-alnice postavile za izziv.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
http://craft-alnica.blogspot.com/2020/03/izziv-256-skica.html
https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-marca/


 

Komentarji

  1. Krasna je. Meni so kaktusi tudi všeč.
    Super izpeljava skice.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, vraže gor, vraže dol, tudi jaz se z tvojo mamo ne strinjam. Kaktusi so meni ene najljubših rastlin in naš dom jih je poln. Tudi za rojstne dneve se jih zelo razvestlimo. Tvoji na voščilnici so krasni, všeč mi je smooshing ozadje in napis na pavs papirju.
    Hvala, da sodeluješ z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Nataša, meni so tudi zelo všeč! In ti si naredila tako krasno voščilnico...super si uporabila skico!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tale je zelo lepa :-)) Krasno voščilnico po naši skici izpred 10ih let si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v prazničnem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse mi je všeč - ozadje polno vodnih kapljic, ki jih kaktusi potrebujejo, varujejo in delijo, če je potrebno; všeč mi je, kako si uporabila paus papir in ga ubesedila ...
    Skica pa je poustvarjena na prav poseben način.
    Želim ti še veliko veselja z ustvarjanjem še naprej, Majda, mesečna gostja v Craft-alnici

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar