Princeskin slonček...

V izogib tem čudno, čudnim časom, sem pobegnila v svet ustvarjanja. Uspelo mi je zasesti ustvarjalni kotiček, ki je v teh dneh, ko vsi ostajamo doma, kar podvig... vseeno sem vesela, da sem si privoščila  umik v ustvarjalni svet, ker moja in verjamem, da še veliko duš, v teh dneh potrebuje božanje.

Punce iz CRAFT-alnice so nam ponudile krasen izziv v obliki skice. V mislih sem že dalj časa imela voščilnico za malo princesko, ki je pred kratkim prijokala na svet.

Odtis slončka (Najlepši par) sem pobarvala z barvicami Ploycromos in pigment razvlekla z oljem, po Tininem nasvetu iz učilnice o barvanju. Seveda mi še manjka malce kilometrine, vendar sem nad učinkom navdušena, doda takšen nežen pridih.

Za osnovo sem uporabila nežno siv papir, v stilu slončka in ga kombinirala z roza barvo, ker gre le za princesko. Dodala sem design papir, ki je bil ostanek nekega drugega projekta, mu dodala bele čipke iz tapetno obdelanega belega papirja. Takšen papir sem uporabila tudi pri krogu, ki sem ga obdelala s stencil šablono akvarelne črte. Pri tem sem uporabila Distress Worn Lipstick.

Zapis sem izrezala iz papirja z bleščicami in ravno tako tri majhne metuljčke. Za pikico na i, pa seveda mini pentljica.

Voščilnico prijavljam na nasledje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.com/2020/03/izziv-256-skica.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-marca/#



Komentarji

  1. Nataša, prav videti je, kako z veseljem si ustvarjala in zdaj si dan polepšala še meni! Tvoja voščilnica je tako zelo lepa...od postavive, do barvanja in sestavljenega napisa..vse pohvale in ostanite zdravi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica, tako nežna. Naj bo takšnih ustvarjalnih trenutkov v teh časih veliko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo zanimiva in moderna verzija naše stare skice. Popolnoma sem navdušena.
    Hvala, da sodeluješ z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit princeskin slonček je nastal po skici! Hvala, da sodeluješ v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo voščilnico po naši skici izpred 10ih let si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v prazničnem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, še en slonček krasi voščilnico po skici Craft-alnice :-) Ljubek in obkrožen z nežnim ozadjem.
    Lepo, da sva se srečali v Craft-alnici, kjer sem mesečna gostja, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar