Planinskih 90...

Za izziv v Craftalnici (čestitam za obletnico še tukaj) sem izdelala voščilnico za gospoda, ki ima kar visok jubilej.

Za ozadje sem izbrala kraft papir, ki sem ga poštempljala s čudovitimi željami, nato pa še suho embosirala s Sizzix embosirno srajčko... na takšen način sem poskušala pričarati častitljivost let, ki jih je obeležil slavljenec (drevo me nekako vedno spomni na modrost in premnoge izkušnje).

Voščilnico pa sem dopolnila s planikami in verjetno ni potrebno posebej razlagati, kakšna je slavljenčeva strast. Planike se me očarale že dolgo časa nazaj in vedno jim poskušam pričarati tisti videz žametnosti. Tako sem jih pred lepljenjem obdelala z žametnim prahom.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- https://craft-alnica.blogspot.com/2020/03/z-bloga-na-blog.html?showComment=1583814850129#c292004556602167632
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-marca/

Komentarji

  1. Čisto vrhunska je in tako zelo lepo svečana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw prava edinstvena voščilnica :) Všeč mi je izbor barv zlata tako lepo poživi izgled :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, ker si se z lepo izdelano voščilnico pridružila CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila in jo krasno sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica in super ideja tole z žametnim prahom, Zagotovo jo uporabim.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar