Pomladni teloh...

Teloh mi vedno prikliče pomlad...

Želela sem, da voščilnica deluje častitljivo, bogato in izpolnjeno, kot se za 70 leta spodobi, sem teloh postavila na več slojev, ki sem jih zložila skupaj... začela sem z osnovo voščilnice in naadaljevala z design papirjem. Zaključila sem z okvirjem z belega papirja, ki sem mu naredila tapetno strukturo. V njegovo zavetje pa sem položila bleščeče število 70.

Zelenje sem osenčila z distressi in mu dodala dva razprta cvetova teloha in enga v popku.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- https://www.najlepsi-par.si/ko-me-inspirira-74/#
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-februar-3/#
https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/2020/02/ltccb-43-february-anything-goes.html
https://mixitupchallenge.blogspot.com/2020/02/miucb-34-anything-goes-stenciling.html

 

Komentarji

  1. OOO kako lepo si poklicla pomlad s tem telohom. Res bogata voščilnica, ki se priteče visokim letom :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo bogata voščilnica za bogatih 70 let. Krasni cvetovi, gosto obdani z zelenjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Teloh je torej že zacvetel in to lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je, zelo so mi všeč vse plasti in čudovite barve. Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je. In ta večplastnost me tako pritegne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nataša tvoje voščilnice so ena lepša od druge. Tudi ta je čudovita ! Hvala, da sodeluješ na našem Izzivu Mix It Up Challenge in naj se te sreča dotakne. Objem, Veana R-DT

    OdgovoriIzbriši
  7. This card is so lovely and elegant. And looks like a framed picture. Love the flowers and ferny leaves. Thanks so much for playing with us at Love to Craft. XOX, Aimeslee DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    At least 160k women and men are trying a simple and SECRET "liquids hack" to drop 1-2 lbs every night as they sleep.

    It is very simple and it works with everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Go grab a glass and fill it up half glass

    2) Proceed to learn this crazy hack

    so you'll be 1-2 lbs lighter in the morning!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar