Dirndl...

Hja no, priznam, da sem najprej pač morala pobrskat pa kaj to sploh je "dirndl", ker mi tega izraza doma nikoli nismo uporabljali - tako da, aja to, sem si potem rekla.

Prijateljica je želela voščilnico podariti osebi, ki je na področju narodno zabavne glasbe uspešna oseba in je del njene oprave tudi dirndl. Jaz narodno zabavno glasbo,  jodlanje, harmoniko in podobno, vedno povezujem shribi, gorami... tako je bilo kar precej razumljivo, da sem za cvetje izbrala planike, ki sem jih položila na s čipko okrašeni okvir kvadratka, ki je izrezan iz digi desig papirja Far Far Hill in osenčen z distress vintage photo.




Planike sem obdelala s takšnim puhastim belim prahcem, da dajejo videz žametnosti... takšne kot planike so. In ker je voščilnica namenjena ženski, katere pevska oprava je rjavo roza dirndl, sem tudi planikam sredico izrezala iz bleščeče roza papirja. Iz enakega papirja sem izrezala število 50, ki sem ga pritrdila s 3D blazinicami ter dodala tudi napis vse najboljše.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- https://www.najlepsi-par.si/ko-me-inspirira-74/#
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-februar-3/
- http://craft-alnica.blogspot.com/2020/02/izziv-254-pet-3d-cvetov.html
- https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/2020/02/ltccb-43-february-anything-goes.html
- https://mixitupchallenge.blogspot.com/2020/02/miucb-34-anything-goes-stenciling.html


Komentarji

  1. Čudovita oprava, lepo si dodala tudi planike.
    Hvala, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvič slišim za ta izraz... Super si skombinirala obleko, obletnico in planike. Všeč mi je kako si jih naredila puhaste, da delujejo originalno :). Hvala, ker si se ustavila tudi v CRAFT-alnici :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ta izraz je bolj domač v naših koncih, ko smo blizu meje :) Ima čisto avstrijski pridih tale voščilnica in je čisto nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, kako je vrhunska!!! Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow !! Fantastična voščilnica! Čudovito si vse združila in sestavila v prelepo celoto! Hvala, ker si se nam pridružila na Mix It Up Challenge in ti želim veliko sreče. Objem, Veana DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Did you know there is a 12 word sentence you can communicate to your partner... that will trigger deep emotions of love and impulsive appeal for you deep inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, please and guard you with his entire heart...

    ====> 12 Words Will Fuel A Man's Desire Response

    This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to work harder than ever before to love and admire you.

    As a matter of fact, triggering this all-powerful instinct is so essential to achieving the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him open his mind and soul to you in such a way he never experienced before and he'll identify you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly fascinated him.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe planike si naredila in jih združila v čudovito voščilnico :-))
    Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar