Po mačje pobarvana...

Tale poletni čas, je čas zame in za mojo dušo... za ustvarjanje, branje, lenarjanje, druženje in crklanje... hmmm, v preteklem življenju bi rada bila mačka, vidim, da znajo kar uživati.

V CRAFT-alnici so pripravile izziv barve, ob katerem so me zasrbeli prsti in me zvabili za ustvarjalno mizo.

Pri barvanju sem najprej uporabljala akvarelne barvice, vendar mi je nekaj manjkalo (beri malce več vaje), zato sem si pomagala z distessi, ki mi malce bolj ležijo. Pri barvanju zelenih listov pa sem prvič uporabljala Chameleon flomastre in moram reči, da so mi všeč. Je pa res, da se jih je potrebno navaditi. Jaz običajno vedno barvam od temnejših tonov k svetlejšim, tukaj pa je (brez uporabe Topsov) ravno obratno - od svetlejše k temnejši. Rabim pa še malce vaje, da jih osvojim.

Pri izdelavi sem uporabljala šablonce Najlepšega para, za ozadje sem dodala barvni papir, da je sama osnova z odtisom malce izstopila. Nanjo pa sem dodalaše  nekaj sequnčkov.

Pa naj povem, da imam v teh dneh kar precej zainteresirano pomočnico - Tačko, ki so ji najbolj všeč čopiči. Pred kratkim smo se po skoraj 15 letih poslovili od naše Tigri, ki smo si jo sposojali od starih staršev. Tokrat pa smo se odločili, da svoj kosmati kupček sreče posvojimo... in zdaj se sprašujem, zakaj tega že nismo naredili prej. Najbrž ima v življenju vse svoj čas.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.com/2019/07/izziv-240-barve.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-vasih-izdelkov-julij/
- https://www.najlepsi-par.si/zadeni-novo-kolekcijo/#

Komentarji

  1. Čudovita voščilnica, nič se ne pozna pomanjkanje vaje.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga
    Ps:po mačje bi se lahko pa tudi jaz navadila ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ob tako prikupni pomočnici verjamem, da si zares uživala, kar se vidi na lepo pobarvanem motivu! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-talnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštno voščilnico si naredila in lepo uporabila barve :-)
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    Muc je pa nadvse simpatičen!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar