Dišeča...

V tem žalostnem vremenu, ko vse spominja na zimo, je prav prijetno, ko lahko pobegneš v domišljski svet in se obdaš z dišečim cvetjem.

Saj vem, pri barvanju mi še manjka, ampak sem se zelo trudila in predvsem uživala. Štampiljko Stamping Bella - Poppy sem barvala z akverelnimi barvicami in zagotovo pobarvam še kakšno - vaja pač dela mojstra.
Za ozadje sem uporabila design papir, ki sem ga imela doma, že skoraj arhivskega. Spodnji del sem obdelala s štampiljo napisov Najlepšega para in jo embosirala z miksi maksi prahom (zmešaj več skupaj) - pa mi je zelo všeč. Sam odtis sem dvignila s 3D blazinicami, kot ločilno črto med potiskanim in nepotiskanim ozadjem pa doala še čipko.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.com/2019/04/izziv-234-cipka.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-maja-4/#


Komentarji

  1. Kadar v delu uživamo je rezultat zagotovljen! Lepo si barvala in s čipko dobro popestrila ozadje! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Lepa postavitev, za kakšno skico 😉.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa voščilnica :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar