Moj svet...

Tokrat je praznoval moj D... kot nalašč zanj je ena izmed serij Kenny K. digi štampiljk, ki jih res rada uporabaljam, ker so mi takšne malce hudomušne.

Moj mož obožuje zeleno barvo, zato sem zanj izbrala design papir s pikicami, ki je lepo sovpadal z črno sivim design papirjem čipka. Papirju z odtisem sem natrgala robove, da ima malce mehkejši videz ter dodala še napis "ti si moj svet". Odtis sem pobarvala z akvarelnimi barvicami in dodala StellaWink srebrno pri pasu in ovratniku - za malce blink-a.

Da ne bi bila voščilnica tako pusta v levem in spodnjem delu, sem dodala še velike pol kristlčke in pentljico v piksto zeleni.

Voščlilnico prijavljam na naslednje izzive:
 - http://craft-alnica.blogspot.com/2019/03/izziv-232-tic-tac-toe.html ( barvanje, zelena, slovenski napis)
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-5/

 

Komentarji

  1. Krasna je, s super digi odtisom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo sočna je tale gospodična v zelenem! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Uff, kakšne obline ima tale gospa, super sestavljena moška voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar