Krstni angel...

Je že tisti čas, ko se bodo začeli krsti, obhajila in birme... tokrat sem ustvarijala za mahjneg fantička.
Ozadje sem izrezala iz pearl papirja in ga embosirala s embosing srajčko, ki je bila pred mnogimi leti priložena k mojemu Sizzixu in jo še vedno zelo rada uporabljam. V bistvu ugotavljam, da embos srajčke premalokrat uporabim.

Za vse kvadratne izreze sem uporabljala šablone Najlepšega para. Manjši rjavi kvadrat - no okvir, je izrezan iz zelo temno rjavega in tankega furnirja. Moram priznat, da sem ta okvir rezala kar nekajkrat, preden mi je res ratal, brez da se je odlomil kak košček furnirja. In to samo zato, ker sem se pač prepozno spomnila, da bi dala čez krep trak - tako da za vse tiste, ki so taki loleki k js, no to je rešitev.

Angelček (Cottage Cutz) je izrezan le v zgornjem delu. Krilo sem premazala z lepilom in mu dodala prahec, da sem pridobila bolj puhast videz (prahec naj bi se uporabljal za nohte, če pač hočeš kosmate nohte - js ga raje uporabim za kaj drugega).

Zelenje je pobarvano z distressi, samo da sem izbrala zelo strukturiran papir, ki daje tak usnjati videz. Cvetlice (LeaBilities) so prav tako izrezane z pearl papirja, dodala pa sem že tekoče perle (rabim še veliko vaje). Želela sem pa takšen preprost, ne preveč poln, minimalističen videz. Modra je izbrana seveda za fantka in kot nalašč za Ko me inspirira #71 izziv. Za pikico na i, pa še svečka (LeaBilities).

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- https://www.najlepsi-par.si/ko-me-inspirira-71/
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-5/


Komentarji

  1. Lepo si angela postavila v okvir in le-tega okrasila s cvetjem in zelenjem. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč..tako lepo je polna in obenem svečana in nežna. Pa odtenek rjave barve mi je krasen....

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar