Bikini lady...

Saj sem že omenla, da imam prav rada tele Kenny K. digi štampiljke in tokrat sem tole hudomušno in zapeljivo Bikini lady uporabila za tastov rojstni dan.

Odela sem jo v modro, ker  spominja na morje. Za ozadje sem dodala design papir, kjer se prepletajo različne pomladne barve, med njimi tudi zelena.
Sporočilo pa sem tokrat posredovala kar z washi trakom Happy Birthday..

Prijavljm jo v naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.com/2019/03/izziv-232-tic-tac-toe.html (moškao, zelena, washi trak)
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-5/#


Komentarji

  1. Še en imeniten digi in uporabo modre barve resnično spominja na morje. Tudi ostale barve si lepo združila - od washi trakca do ozadja.
    Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si naredila in kasno pobarvala motiv.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepo si ujela barve dekleta in papirja! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna, še ena lepotička. Lepo si jo pobarvala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar