Računalničar...

Voščilnica je namenjena računalničarju, natančneje serviserju računalnikov. Iz Ustvarjalnega dotika je uporabljena osnova, polperla in distressi. Ko pa sem razmišljala je sem dobila pa tele razceple - vijake in papir, mi je pobliskalo, da je tudi to dvoje iz Utvarjalnega dotika, samo še iz časov tiste simpatične zelene žabice (saj je menda bila žabica, to je že res tok časa nazaj). Pa sej pravijo, vse enkrat prav pride...

Distresse sem uporabila za senčenje, pri barvanju sem se trudila pa z enimi aqua flomastri in sem skor živce zraven zgubila - ni to zame. Veliko lažje in lepše mi je barvati z akvarelnimi barvicami, distressi ali akvareli. Pa ne bom zdej rekla, da bom kr na tem ostala, ker človek pač mora malce eksperimentirat, se pa seveda potem lahko zgodi, da kakšen odtis bolj čudno ven izpade. Sem se ga pa močno trudila izboljšati, ker je mož pritiskal name, da voščilnico rabi že včeraj. Evo, pa mamo delo pod pritiskom :)

Prijavljam jo na naslednje izzive:
https://www.ustvarjalnidotik.si/cestitka-za-rojstni-dan/
https://www.najlepsi-par.si/category/ti-najlepsi-par/

Komentarji

  1. Včasih gre bolje, ko smo pod pritiskom in ideje kar vrejo. Krasna čestitka, Nataša! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar