Bobnarska...

Že nekaj časa sem vedela, da bo kmalu prišel na vrsto tudi bobnar in njegovih 50 let... glasbenih po srcu, po duši pa najbrž primorc... in kako zdaj združiti delo in užitek... je kar nekako šlo.

Za osnovo sem izbrala kvadratno osnovo (Ustvarjali dotik), v enaki velikosti kot je osnova sem izrezala potiskani papir z valovi in mini jadrnicami, na to osnovo sem prilepila digi bobnov. Robe in odtis sem dopolnila z distressi (Ustvarjalni dotik), činele pa pobarvala še z Wink of Stella - zlato (Ustvarjalni dotik).
Okvir sem izrezala s šablonicami valoviti kvadratki s šivi ter romantični kvadratki (Najlepši par) nanje pa odtisnila nežno notno črtovje.


Tisto polnost je dodal napis (Najlepi par), ki je izrezan iz zlatega papirja. Pa js pač nisem zdrava, če nekje ne pripomam moje večno zelenje, pobarvano z distressi (ma to je zame tehnika sproščanja). Da sem pridobila pridih morja, ki ga bobnar tako zelo obožuje, sem v samo zelenje vpletla morsko zvezdo in školjko (obe popabrvani z distressi in dodanim wink of stella clear). Na zelenje in morske doatke sem dodala malo Glossy accents (Ustvarjalni dotik).

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- https://www.ustvarjalnidotik.si/cestitka-za-rojstni-dan/
- https://www.najlepsi-par.si/category/ti-najlepsi-par/


Komentarji

  1. Zelo lepo ti je uspelo! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar