Cvetka Marjetka...

Vedno si mislim, da ko bo nastopil čas poletja in dopustov, bom imela več časa za ustvarjanje - in prav vedno znova se motim, lahko bi že vedela. Saj ustvarjam že, samo čas za kakšno objavo se kar nekam izgubi.
Poletje je obdobje ko imam na voljo več prostega časa, ko se obveznosti v službi malce umirjo, ko se našemu Mačkinu neha večina treningov - čeprav si je v času poletja umislil nove, ko se babice ponudijo za odlične destinacije vnukovih počitnic ;) ... ampak je to tudi čas, ko se je tako prijetno družiti s prijatelji; čas, ki ga kar največ namenim nama... tu in tam pa še kaj ustvarim.

Za mladostnih 19, sem uporabila nežne marjetke, ker me spominjajo na moje mladostniške dni... na vse tiste pletene venčke...

Voščilnico prijavljam na julijski izziv Ustvarjalnega dotika - rožice. Iz njihove trgovinice sem uporabila osnovo za voščilnice; štampiljko iz ustvarjalnega seta; Distresss blazinice za senčenje (Barn door, Spiced Mermelade in Chrushed Olive).

Komentarji

  1. Krasna voščilnica v toplih sončnih barvah. Tudi meni se godi podobno, da poleti ni pravega časa za ustvarjanje in objave... ko se pa toliko vsega dogaja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe barve si izbrala. Čestitka je čudovita :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ja tudi jaz vedno znova tako mislim, da bo takrat pa več časa, ampak ga tudi nikoli ni :)) Bolje je res poletje izkoristiti še za druge stvari. Tele marjetke so super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri meni je podobno :) Več druženja, več branja, več izletov ... in preprosto zmanjka časa za ustvarjanje.
    Krasne rožice in čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kolk so lepe tele tvoje marjetke. Obožujem marjetke in ti si res naredila takšne mladostne. Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita topla poletna voščilnica... naj pikapolonica prinese srečo tebi in slavljenki :-) Poletni pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar