Snežna idila in Snežko Snežak...

Tale moja štampiljkica je res povlečena iz naftalina, ampak letos pri meni zelo priljubljena u uporabna. Vedno me je zelo zabavalo, ko sem čez leta z isto štampiljko ustvarila nekaj povsem drugega. Kupila sem jo nekoč v mojih začenih časih pri Ustvarjalnem dotiku in koliko imam v spominu, je bila to moja prva štampiljka.

Tag s Snežkom sem ustvarila za mojega sinka, ki zelo rad izobeša takšne in drugačne stvaritve, ki so povezane s prazniki... vsako leto tako prejetim voščilnicam dodamo kakšno svojo... letošnje leto, je z babico izdelova voščilnice in jaz sem bila srečna prejemnica njegove. V zameno sem mu podarila tag. Skupaj sva ju izobesila na našo grilando iz voščilnic, ki je napeljana čez celotno ograjo na hodniku.

Pri tagu sem uporabila pavs papir, na katerega sem s strukturno pasto ustvarila sneg, dodala sem še bleščice. Ves omenjeni material, skupaj s štampiljko je kupljen v Ustvarjalnem dotiku, tako tak prijavljam na njihov decembrski izziv.




Za konec prilagam še voščilnico mojega sinka.




























Komentarji

  1. Čudovito vam lepšajo ograjo voščilnice! Tagec je prav nekaj posebnega, ker je narejen iz pavs papirja in krasno se na njem lesketajo bleščice. Snežak je pa res vedno uporaben :) Hvala za sodelovanje na našem izzivu! Lep pozdravček od Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Res, kako krasen sneg na pausu, krasen efekt. Lepo navado imate z.izmenjavo voščilnic in ob takšni ograji ti zaigra srce.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen tagec. Sinova voščilnica, pa ni kar tako.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar