Naj sneži... (ali pa raje še ne...)

A se še komu dogaja, da ima polno novih igrač in premalo časa, da bi jih preizkusil... meni nenehno.

Tako sem si končno utrgala nekaj časa samo zame in ustvarjanje...rezultat je snežna voščilnica. Voščilnica v obliki kroga, kot je navodilo Oktobrskega izziva Ustvarjalnega dotika. Igrala sem se z embossing podganico, ki je btw tudi nova pridobitev in je bistveno hitrejša od mojih home made sredstev.
Pri napisu in notranji  sem zmešala embossing prah Tinsel Snowflake ter Perfet Pearls prah Blue Raspberry in efekt v nežno modri mi je zelo všeč. Napis pa je seveda del novega seta igračk, ki jih z veseljem uporabjam.

Iz trgovinice Ustvarjalni dotik je poleg skritih stvari, kot so lepila, embossing flomastra, ipd. tudi embossing prah in napis iz seta Naj bo sladko in srečno.


Komentarji

  1. Krasno si se znašla, ko si zmešala svoj prahec in tako prišla do želene barve. Voščilnica je prekrasna, saj se vse blešči :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu, Pozdravček, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Naslov bi lahko bil tudi, naj se blešči. Lepa snežna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar