Vse mi diši po zelenem...

Saj se trudim, da vzamem v roke tudi kakšno drugo barvo, ampak mene zadnje čase meče na zeleno...

Spet lovim zadnje minute izziva Friday Sketch Challenge, pa čeprav sem imela res dober načrt, da vse uredenim včeraj, ampak ne vem no...takrat ko bi imela čas, meni ne potegne. Torej danes pred službo...

Kakorkoli že na Friday Sketch Challenge je za izziv #90 Christine podala tole krasno skico.
Jaz pa sem izdelala voščilnico za pomladno 30-letnico.
Uporabila sem tudi novo Tinino in malce Rayherjevo šablonico s številkami. Tina šablonica je prekrasna, čisto me je očarala - take luštne, ravno prav velike so tele številkice - cart skratka.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




Komentarji

  1. Nataša...čudovit je tale tvoj ježek. Super so mi čipke, pa zanimivo ozadje in rumeno-zelena kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Great card thanks for joining the challenge at Crafting from the Heart good luck x

    OdgovoriIzbriši
  3. I love your interpretation of the sketch and the fabulous colours. Just perfect for our Spring Challenge. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card, I love the papers you have used and the lovely image. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    OdgovoriIzbriši
  5. This is simply wonderful! I love this project and the colors you’ve used. Fabulous idea . Thanks for sharing your art work with us at Card Mania Challendges.

    OdgovoriIzbriši
  6. Great spring card. I love the dies you used and you have colored the image up great. Thanks for joining us this week at Eureka Stamps for our Think Spring Challenge. Karal DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo voščilnico si naredila in se lepo lotila naše skice :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri Friday Sketch :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar