Prinčipesa...

Še malo in praznovala bo moja prva nečakinja - sladka prinčipesa Angelika. Vsako leto ji tetka izdela voščilnico, ki pritiče mladi dami - in letošnje leto bo dobila spodnjo.

Okvirček je narejen s Tinino šablonicoValoviti pravokotniki s šivi in če sem želela, da se valovi kaj vidijo, sem morala iz eko kartona pravokotnike s šivi malce zmanjšati - ampak je ratalo v piko.

Na voščilnici je vse narejeno v simboliki 5 - ne le število in 5 perlic, temveč je tudi ozadje narejeno iz petih različnih washi trakov.

Odtis narejen na akvarelni papir, ampak očitno neke čudne teksture, ker so močno opazne črte (kar mene osebno moti). Vem, da moje prinčipese ne bo motilo, njej bo ta pupa sladka in prikupna, zato sem se odločila, da je niti ne bom spreminjala (ampak, voščilnica bo pri meni še vsaj teden dni, lahko da me bo začelo tako zelo motiti, da jo bom morala spremeniti...).

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.si/2018/02/izziv-204-5-istih-stvari.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-februar-2018/
- http://wordartwednesday.blogspot.si/2018/02/anything-goes-challenge-322-323.html


Komentarji

  1. Zelo lepa kombinacija washi trakov, ki motivu ustvarijo pikupno ozadje. Všeč mi vsa simbolika okrog "5". Hvala, ker sodeluješ

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica za vašo princesko.
    Všeč mi je kako si uporabila različne dodatke in to vse v številu 5.
    Hvala, da si se nam pridružili v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna voščilnica za prinčipeso in hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar