Mavrični metulji...

Mavrično sta rekli punci za izziv Ko me inspirira...pa naj bo. Tele metulje sem že pred časom občudovala na Bridget's Paper Blessings in že takrat sem točno vedela komu jih bom poklonila... osebi, brez katere bi tudi sama velikokrat padla, vendar je vedno tukaj, da me razume, me posluša in kdaj preprosto objame - hvala, ker si.

Za ozadje sem uporabila akvarelni papir, ki sem ga osenčila z različnimi Distressis (squized lemonade, twisted citron, peacock feathers, dusty concorde in embossing ink), nato pa popršila z vodo. Poskušala sem ustvariti nekaj vodnih kapljic, pa niso in niso hotele ostati takšne lepe, ampak so se normalno ves čas razlivale.

Ko sem pogledala celoto in ji dodala še štapiljko Najlepšega para v tagcu iz paus papirja - ammm ja, sem zadovoljna.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- http://www.najlepsi-par.si/ko-me-inspirira-48/
- http://craft-alnica.blogspot.si/2016/05/izziv-160-distress-ink-blazinice.html
- http://www.najlepsi-par.si/galerija-maj-2016/


Komentarji

  1. Barve se čudovito prelivajo in naredila si lepo pomladno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno pisano ozadje si ustvarila, bi se kar potopila vanj in metulji so čudovit dodatek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uauu kakšno prelivanje, lepa mavrica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je zelo všeč. S kapljicami ali brez ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo pisano ozadje, ki si ga popestrila z metulji in tagom z napisom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito mavrično ozadje si ustvarila z Distress blazinicami in cela voščilnica je čudovita. Prosim te le, da v objavi še našteješ blazinice, Ki si jih uporabila.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna je...ozadje je tako lepo pravljično. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno mavrično voščilnico si izdelala. Všeč so mi belo embosirani metuljčki na paus papirju.Hvala, da se igraš z nami pri Craft-alnici. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa mavrična voščilnica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelepo....hvala, ker to lepotičko deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar